Begär hjälp

Request help

Vår enastående och snabba support har gjort sig känt internationellt. Hemligheten bakom framgången är att vi bryr oss och tar oss tid att förstå kundernas specifika problem. Vi vill att ni ska ha de bästa möjliga resultaten från era undersökningar och Geoscanners GPR system, därför ser vi till att alltid finnas där när det behövs hjälp.

Tveka inte att kontakta oss för att få support från våra erfarna GPR ingenjörer. För att begära hjälp, var vänlig och fyll i formuläret nedan. Ju mer information vi får, desto lättare blir det för oss att förstå problemet och ge snabb och relevant hjälp.

[fält med en stjärna är obligatoriska]

*Förnamn:



*Efternamn:



Företagsnamn:



*E-mail:



Telefonnummer:



*Serienummer
hårdvara/mjukvara:

*Problembeskrivning:




Support och garanti

Alla Geoscanners produkter genomgår en stor mängd kvalitetstester innan de godkänns för att säkerställa att våra kunder får produkter av utmärkt kvalité. Eftersom vi tror på våra produkter och deras höga standard, erbjuder vi den längsta garantin på marknaden!

Genom att köpa ett komplett Geoscanners system så får du också livslång support för mjukvara och 3 års support för hårdvaran (tillbehör och kablar är inte inkluderade).

Har du bråttom?

Om du inte har mottagit ett svar inom 24 timmar var vänlig och fyll i PDF formuläret nedan och skicka ett mejl till: . Var vänlig och lägg märke till att det tar längre tid ifall förfrågan skickades under helger och helgdagar.

Support RequestSupportformulär